1/18/2007

Subclub ja eraautod ;)

Leidsin Tarbija24 lehelt sellise jutu.

Kui kõik, mis pole selgesõnaliselt lubatud, on keelatud ... 01.01.07 04:18
Auto Kraat
Eraautode kaitsjate peamine argument ongi see, et nemad lähevad tänavale ja sõidavad seal liikluseeskirjade järgi. Aga olgem ausad - kui paljud autosõitjad seda teevad? Ilmselt alla ühe protsendi. 99,9% autodest ostetakse selleks, et kimada lubatust kiiremini. Rikkuda liikluseeskirja. Ka mina ületan vahel autoga kiirust ja ka taksoga ma ei sõida. Aga samas ma tunnustan taksojuhtide õigust muuta minu tegevus võimalikult keeruliseks. Mul oleks raha, et minna peatusse ja sõita taksoga. Aga ma ei tee seda, kuni ma saan autoga kiirust ületades kiiremini kohale. Mina olen konkreetne näide, kuidas taksojuhid on kaotanud aastatega ilmselt kümneid tuhandeid kroone. Mind liikluspolitsei olemasolu ei huvita, sõidan ka ilma. Aga kui eraautode ärakeelamisega leidub kas või sada inimest, kes on sunnitud taksoga sõitma, sest jala ei jõua nad õigeks ajaks kohale, siis on autode ärakeelamine end ära tasunud.

Selge, et sellega on parodeeritud kellegi teise juttu samast artiklist, kuid siiski on päris andekas ja ma nõustun 100%, et subtiitrite või näiteks torrentite keelamine selle tõttu, et nendega on võimalik seadust rikuda on lollus. Sama moodi võib autod keelata, sest nendega rikutakse ka seadust ja keegi kaotab raha selle tõttu.

No comments: